Oslaďte si život i bez použití klasického bílého cukru

Rozhodli jste se jít cestou zdravého životního stylu a dbáte tak na pestrou a vyváženou stravu? Ani při zdravém životním stylu si nemusíte odepřít sladké. Důležité ovšem je vyvarovat se bílého cukru, který je pro lidské tělo velice škodlivý. Kromě toho, že způsobuje obezitu stojí také za spoustou dalších zdravotních problémů. Je zkrátka skrytým zabijákem.

vdolek

Každého z nás občas asi přepadne chuť na něco sladkého. Při zdravém životním stylu si tak můžete třeba kaši osladit různými přírodními sladidly, která jsou zdravou náhražkou za bílý cukr, a pro lidské tělo jsou mnohem lepší.
A jaká přírodní sladidla můžete zvolit? Kromě třtinového cukru, který vás možná napadne jako první, můžete dále použít třeba různé sirupy, kterými si můžete osladit kaši, smoothie, palačinky, lívance nebo i třeba čaj.
Oslaďte si život zdravými verzemi přírodních sladidel, které jsou zdraví prospěšnější, a přesto dodají jídlům sladkou chuť.

Sirupy, kterými si můžete osladit různé pokrmy:

·         Javorový sirup– z mízy javoru, má svoji specifickou chuť, ideální použití javorového sirupu je na lívance a palačinky, obsahuje řadu vitamínů a minerálů, organických kyselin a aminokyselin

·         Rýžový sirup– mu příjemnou neutrální chuť díky které je vhodný také na pečení

maliny

·         Agávový sirup– vyrábí se z rostliny agáve, je na bázi fruktózy, má neutrální chuť a nízký glykemický index, je vhodný pro diabetiky, podporuje čištění krve a metabolické funkce, má protizánětlivé účinky

·         Datlový sirup– vyrábí se z čerstvých přezrálých datlí, ideální použití datlového sirupu je do kaší, dezertů a jogurtů
Takže až si příště budete chtít něco osladit, vyměňte bílý cukr za náhražku v podobě některého z přírodních sladidel, které vám prokáží stejnou službu, a kromě toho také prospějí vašemu zdraví.

Oslaďte si život i bez použití klasického bílého cukru
Ohodnoťte příspěvek
300x300pulz1.jpg